Bestellen en betalen

Heb je een bestelling geplaatst? Bedankt daarvoor! Na het maken van een bestelling ontvang je automatisch een bevestiging in je mail. Heb je vragen over je bestelling? Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze geplaatst is. Wil je nog artikel(en) toevoegen aan je bestelling, dan kun je dit doen door zelf een nieuwe bestelling te plaatsen. De eventueel verkeerde bestelling kan na ontvangst weer geretourneerd worden. Kijk op de pagina Ruilen & retourneren voor meer informatie.

Ik heb een foutief adres ingevuld. Wat nu?

Neem direct contact op met onze klantenservice. Als je bestelling nog niet door ons is verwerkt, veranderen wij het adres. Als de bestelling al is verwerkt of verzonden, nemen wij contact op met DPD met de vraag of ze het adres kunnen wijzigen.

Tip: na het ontvangen van jouw Track & Trace code, biedt onze bezorgdienst vaak nog een optie om de bezorglocatie aan te passen. Alle mogelijkheden hiervoor vind je op jouw persoonlijke Track & Trace pagina van onze bezorgdienst.

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker! Kies de betaalmethode Klarna om je bestelling achteraf te kunnen betalen. Vul de benodigde gegevens in zoals je naam, adres en e-mailadres. Klarna zal een korte beoordeling uitvoeren om te controleren of je in aanmerking komt voor achteraf betalen.

Je pakketje wordt door ons ingepakt en verstuurd, terwijl Klarna je een melding via e-mail stuurt met informatie over hoe je kunt betalen. Meestal krijg je enkele dagen de tijd om de betaling te voldoen. Je kunt ervoor kiezen om via de Klarna-app te betalen of door in te loggen op de Klarna-website.

Tip: Als je extra tijd nodig hebt om te betalen, kun je soms een verlenging van de betaaltermijn aanvragen bij Klarna, afhankelijk van de winkel en de voorwaarden.

Wil je een artikel retourneren, maar heb je de factuur van Klarna al ontvangen? Geen paniek, je kunt je retour ook aanmelden bij Klarna waardoor zij de factuur vasthouden. Als wij je retour hebben ontvangen, storten we zo snel mogelijk het bedrag terug naar Klarna, die jou vervolgens een aangepaste factuur sturen.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze inwisselen?

Heb je een kortingscode als redder in de kerstnood? Fijn!

Als je bestelling compleet is, ga je naar de winkelwagen. Op deze pagina kan de kortingscode worden ingevuld. Het invoerveld hiervoor vind je linksonder op de pagina. De korting wordt dan direct verrekend met je bestelling in de totaalprijs. Let wel: je kunt maar één kortingscode tegelijk invullen.

Help, mijn kortingscode weigert zijn kerstmuts af te zetten!

Als de kortingscode niet werkt, dan kan dat meerdere oorzaken hebben:

  • Controleer of de kortingscode juist is ingevoerd.
  • Controleer of de kortingscode niet is verlopen.
  • Controleer de voorwaarden van de kortingscode. Sommige kortingscode zijn alleen geldig op een specifieke artikelgroep en/of vanaf een minimale bestelwaarde.

Roep dan onze klantenservice in voor versterking als de kortingscode, na controle van bovenstaande punten, niet blijkt te werken.

Ik ben vergeten de kortingscode in te voeren, kan dit alsnog?

De kortingscode past alleen in het winkelwagentje, dus helaas, we kunnen achteraf geen korting verrekenen. Maar onthoud 'm goed voor de volgende keer. Als de code inmiddels een winterslaap houdt, hou dan onze website, Facebook en Instagram in de gaten voor nieuwe kerstsnoepjes.

Een artikel uit mijn bestelling is beschadigd/defect geleverd. Wat nu?

Is (een deel van) je bestelling beschadigd of defect aangekomen? We lossen dit graag voor je op!

Maak een aantal duidelijke foto’s van het artikel, waarop de beschadiging of het defect goed zichtbaar is en stuur deze naar customerservice@itsallaboutchristmas.com.

Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van onze klantenservice met een passende oplossing.

Ik lees op de pakbon in mijn pakket dat een artikel niet leverbaar is. Wat nu?

Soms zijn onze digitale schappen net zo snel leeg als een sneeuwpop in de zomerzon. Lees je op je pakbon dat een artikel uit je bestelling niet leverbaar is, dan is er onvoldoende of geen voorraad meer van het product. We betalen het aankoopbedrag van het niet te leveren artikel dan zo snel mogelijk aan je terug.